5 Şubat 2015 Perşembe

Yanlış Coğrafya

5 Şubat 2015 Perşembe
Adamlar bizim "ileride ne işime yarayacak yeaaa" dediğimiz her türlü bilgiyle bunu yapıyorlar, biz hala orucu bozan şeyleri, milyarlar götürülürken internetten müzik indirmenin günah olduğunu, annen de olsa dizden yukarısının tahrik ettiği gibi saçma sapan bok-püsür şeyleri tartışıyoruz. Her gün... 1500 küsür yıldır. Bak, 1500 yıl. 

İçinde bulunduğum coğrafya gerçekten başa bela. Komşulara bak zaten: İran, Irak. Ortadoğuya gereksiz yakınlık. Zamanında Bulgaristana ağız eğerdim, şimdi "abijim gel öpüjem." halindeyim. Zihniyet desen piiiii... Sırf Müslüman (?) diye, ümmet diye Arabın yalellisine yavşaya yavşaya bi hal olduk.. 

Neden İsveç'te doğmadım ben? Neden? Tamam, aklını kullan o zaman diyenlere de sözüm var aslında, tüm çabalarım sonuçsuz kaldı, belki biraz da cesaretim yoktu. Aslında mühendis olsaydım daha kolay olurdu. Maalesef benim işim sadece bu ülke sınırlarında geçerli. O yüzden, İsveç adına yapabildiğim şeyler İkea mobilyalarını evimde birleştirmek, wasa kemirmek, J.J. Johanson dinlemek, Stieg Larsson okumak, isveçce öğrenmek. 

Kısacası; bıktım layn. Son zamanlarda yataktan kalkarken "boktan hayatım başladı yine" sözüyle güne başlayıp "bu boktan günü de bitirdik." ile yatağa giriyorum.  Soğumuşum hayattan.

Valla gelsin vursun bi göktaşı, gık demem..





7 yorum:

zoitsa dedi ki...

hislerime tercüman olmuşsun blahcım .izlanda polisiyesi okurken izlandada yaşamaya karar vermiştim bu kararım geçen ayki soğuklarda son buldu..o kadar kar içinde yaşayamam dedim ama dünyanın sıcak tarafında yaşayan insanlarda maalesef medeniyet sıfır cehalet tavan yapmış durumda.sadece bir kaç sıcak ülke dışında yaşanacak bir yer yok güney yarım küdere..biz orta bölümde yarı cahil yarı medeni yaşamaya çalışıyoruz işte. soğuk ülke hayallerine devam

Âheste dedi ki...

Mutsuzluk başınıza vurmuş.
O kadar üniversite var, mühendis var.
Yapsınlar işte.

BlahBlah dedi ki...

yok yok. burada yer kalmadı zoicim..

aheste, cahil insanlar mutludur.

Godsyndrome dedi ki...

Gel kanadaya gidelim karı koca üniversite mezunu olursa ekstra 8000! bonus veriyolar :P super mario oynar gibi... burda vermek istediğim mesaj tabii ki kanadaya gitmek değil :D

BlahBlah dedi ki...

mesacı aldım. super mario cosplay'ini oynicas de mi? sen maryo ben pirenses. sana diycekler: "But Our Princess is in Another Castle!" diye :)

Godsyndrome dedi ki...

algıları oksitlenmiş piremses ;)
bana zaten yıllardır her yer another castle...
düşsün artık bu kale,insaf et gayri

bilge dedi ki...

Merhabalar beni kabul ederlermi acaba mimar oldum çalıştım çalıştım emekli oldum hiççççç değişen bir şey olmadı gittikçe daha bir umutsuz oluyorum..
emekliyim ama çalışıyorum ..çalışmasam kafayı yer insan....
bilge-orfe.blogspot.com

 
◄Design by Pocket