16 Şubat 2015 Pazartesi

Özgecan

16 Şubat 2015 Pazartesi
İçinizi şişirmek istemiyorum ama şişmesi de lazım. Özellikle erkeklerin ve erkek çocuk annelerinin.  O yüzden pat diye konuya giriyorum, giriş-gelişme-sonuç olmadan.

Erkeklere: Kızlar/kadınlar sizin erkekliğinizi ispat edeceğiniz, döveceğiniz, söveceğiniz, canınız istediğinde sevişeceğiniz, size hizmet etmekle yükümlü, gölgenizden korkacak varlıklar değildir. 

Kadınlara: Oğullarınızı, "ileride çok can yakacak." mantığı ile yetiştirirseniz inşallah, umarım, dilerim önce sizin canınızı gerçekten yakar. Masum bir kızcağızı yakacağına sizi yaksın. Umrumda değil.

Önce kendinizi ve kocanızı eğitin. Sonra anne-baba olup olamayacağınızı lütfen bir tartın. Annelik sadece 9 ay karnında taşıma işi, babalık eve para getirme işi değil, eğitim, öğretim, edep, adap bütünüdür. Doğurma işini fareler dahi yapıyor, o kadar büyük bi olay değil. Kezbanlaşmayın. 

Katillere: Dilerim o ve tüm diğer kadın katillerini hapishanede uzun bir ömür bekliyordur. Dilerim her gece ölmek için yalvarırlar. Dilerim koğuş orospusu olurlar, her gece tecavüzü yaşarlar. Bedenleri ölmez inşallah ama ruhlarının ölmesi en büyük dileğim. 

İdam cezası istemiyorum, bunlara ölmek şeref olur. Hapishanede yaşasınlar ki, onları büyüten ana(?) da her gün onunla ölsün, tohumunu saçan babanın oğluna nasıl kancık muamelesi yapılıyor, şahit olsun. Mağdurun ailesi her gün ölüyor zaten, senin iğrenç ananı-babanı mı düşüncem?

Sülalenin de seninle birlikte ırzına geçilsin, şerefin iki paralık olsun, işsiz kal, güçsüz ol, dışlan, sürün, ama ölme. 

Çok hümanistim, sakın ölme!

2 yorum:

neva dedi ki...

butun temennılerıne katılıyorum

ANNEKIZ dedi ki...

Haklisin ....

 
◄Design by Pocket