26 Ocak 2015 Pazartesi

Ben ve...

26 Ocak 2015 Pazartesi
Depresyon hırkam,


depresyon topuzum,


kitaplarım*, dizilerim** ve filmlerimle*** bu kışı gayet sıcak, güvenli, mutlu-mesut geçircez galiba...

* Kitaplarım: (okuduğum ve okuyacağım)
1- İskandinav Mitleri
2- İskandinav Masalları
3- 26. Seviye
4- Eğlenceli Türk Tarihi
5- Eğlenceli Dünya Tarihi

Sanırım 5 tane şimdilik yeter.

** Dizilerim:
1- Uzun zamandır vazgeçilmez olan Supernatural, American Horror Story ve The Walking Dead
2- Az zaman içinde başlayacağım A Young Doctor's Notebook
3- Çok tavsiye edilen Black Mirror

*** Filmlerim: (Şimdilik)
Şu ara geçmişe dönüş yapıyorum.
1- Sin City
2- V for Vendetta
3- Kimbilir kaçıncı olan The Lord Of The Rings (o kadar güzel ki anlatacak bir link bulamadım halen)
4- Misery 

7 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

sen niye depresyondasın balım.
birlikte kuğu fotosu çeken insanların kafasına simit atabiliriz.. botanikte sıcak şarap eşliğinde iskandinav mitleri hakkında konuşmayabiliriz... itfaiye meydanında eskicileri dolaşabiliriz... ulusta pide yeriz, eski roma hamamında timurun ayak izlerini ararız..bisürrü bisürrü şey yapabiliriz neden depresyon hırkasına değişiliyorum anlamış değilim :(

BlahBlah dedi ki...

tihohahay yeminle girip çıkmam bir oldu depresyona.

desem de.....

bişeyleri değiştirmek için çabalamaktan ve sonrasında elimde çabamın patlamasından bıktım.

ben kendimden bıktım be. o yüzden kabuğum, hırkam, filmlerim beni bekler.

ama o insanlara simit atma fikrimi beğendim. simidi tükrükle ıslatcam ama ben. daha da iğrençleşmem lazım :D

Hayri İrdal dedi ki...

o hırkadan ben de istiyorum bir tane müdür. aslında bu hırkalardan taksim meydanında dağıtacaksın üç beş milyon tane. bak bakiim depresyon mepresyon kalıyor mu ondan sonra memlekette.

BlahBlah dedi ki...

öyle olacaksa örerim 3 5 milyon tane hırka. anketlerde mutlu bile çıkan bi ülkeyiz aslına bakarsan. yani bana göre sadece gerçekten herşeyin farkında olan-ancak düzeltemeyeceğinin farkında olanlar girmiş depresyona.

ANNEKIZ dedi ki...

Bi simitte benden ;)

Gelin Ayşe dedi ki...

Depresyon topuzuna bayıldım :))) hadi biraz etamin işlee cık depresyondan :)

BlahBlah dedi ki...

aslında bitmeyen etamin soktu beni depresyona :) sırf yeni aldıklarımı işlemek için canla başla uğraşıyorum. ne inat varmış bende de ya...

 
◄Design by Pocket